2008. február 10., vasárnap

ajándék napok by Óbuda

akvárium
Jpg és Chili, meg én pici Rush-al, toljuk:)

Kékmadár gazdájával és Óbudával, szép:)


Ma is, tegnap is és pénteken is Óbuda volt a kedvenc. Tömeggel, de nem is zavartak...talán mert egyre több ismerős arcot láttam benne, talán mert február elején 600-on tekeregtem. A szokásos rosszuldöntés, túlmeredeken tekerés játszik, de azért legalább nincs bajom a többiekkel, sem a fákkal...jó helyen vannak azok, nekem meg jobban kell figyelnem. És a teremtő erőmet is beüzemelhetném:) Rush nem szeret gyenge szélben feljönni, én meg nem szeretek kesztyűben startolni, de ma mégis és jobb is volt így. Az Esztiből még nem sikerült érdemi információt kiszednem tandem ügyben, de nagyon várom már! Köszönet érte Prukinak, Kátusnak!

Nincsenek megjegyzések: