2011. szeptember 3., szombat

1011/2012 - elzsibbadt aggyal próbálom mérlegelni a lehetőségeimet, de még képtelen vagyok kreditekben gondolkozni...az előbb még ott álltam az út szélén (8-as, Vasvárnál) és realizáltam, hogy már azt sem tudom ma hány stoppom volt idáig. pedig mindnek baromira örültem! mentségem a 34C°

hihetetlen történetekbe botlottam bele, ilyenkor mindig visszatér a hitem az emberiségbe. szeretem az indíttatást, ami miatt valaki megáll és szívességet tesz egy ismeretlennek, amikor a helyzetből adódóan olyat kérdeznek/mesélnek, amit amúgy nem mernének, de főleg azt, amikor a végén ők is örülnek, hogy belém botlottak. csak utólag érzem a felelősséget, szóval igyekszem a legtöbbször párt találni, de egyedül egészen más arcokat látok.

Berlin leginkább felkavaró volt, Prága a legotthonosabb idegen város, a zsúfolt hostel a legjobbat hozta ki belőlem és utána igazán tudtam értékelni az erdőket, sziklákat, stb. viszont utazni vagy egyedül, vagy akivel jól ismerjük egymást. mert az egy dolog, hogy nem tudok igazán alkalmazkodni, de szarul viselem a köztes állapotot, amikor csak félig tudok megosztani egy élményt, viszont azt elvárják tőlem...nem tudom miért nyomaszt ez ennyire, de ilyenkor sokkal őszintébb vagyok magammal a kapcsolataimat illetőleg. talán ezért sokkal életszerűbben működöm azóta, még ha néha utálom is (pl. amikor ez két nap lázzal jár).

már most izomlázam van a tapétázástól, a festékeknél pedig legalább egy órát koncentráltam keményen (négy nap gondolkozás után), amivel szemmel láthatóan megerősítettem pár ember nőkkel kapcsolatos sztereotípiáját - de ez nem zavarja az esztétikai kérdésekben előtörő brutális perfekcionizmusomat, ami amúgy is épp elég belső feszültséget okoz:)

persze megint megfogadtam, hogy nem hagyom elkanászodni A listát, nem fektetek rengeteg energiát szélsőséges motivációimba (kivéve, ha tanulásról lenne szó) és nem esek szét csak mert vége a nyári üzemmódnak (már megtörtént). a listák is csak nyomasztanak. mennyivel egyszerűbb nem leereszteni. kár, hogy az maximum három hétig működik, utána van ez. hulla fáradtság.

Nincsenek megjegyzések: