2012. november 7., szerda

...and it's coming closer

hát csak gyere. még nem tudom hogyan szelídítem meg a mindent elsöprő dühöt, ami tisztára mossa az szívem agyam. de nincs ezzel semmi baj. nem is tudom, hogy miért - megöregedtem, vagy csak ami nem öl meg alapon. a sötét nem lépi túl a hatáskörét, nem eszi meg a jelenem, sem a jövőm. észre sem vettem, hogy kész vagyok megbarátkozni a magánnyal. lehet, hogy mindig is egyedül voltam, de nem bántam meg semmit. ha most akarsz menni, menj. tudod, hogy szeretek örülni, ha újra látlak és csak remélem, hogy  még így vagy úgy, de tudok majd neked örülni. hogy egyszer majd megértem, hogy lehet összeegyeztetni a múltam a jelennel. hogy a helyedre kerülsz és szembenézel magaddal - vagy legalább én elfogadom, hogy nem akarsz.


Nincsenek megjegyzések: