2008. szeptember 29., hétfő

Befejeztem a Hamletet, Nádasdy Ádám fordításban, hát így önmagában is nagyon szuper. Sokkal élvezhetőbb, mint a másik és persze a Krétakörös előadás baromi jó volt. A durva az, hogy se könyvesboltban, se a neten nem találtam meg (ha valaki igen szóljon), egy folyóirat mellékletről szkenneltük. Ezenkívül hihetetlen izomlázam van eddig ismeretlen izmaimban valahol a derekam alatt a táncolástól (meg a cipőtől), ami egyébként elég siralmasan néz ki egyelőre...de mondjuk januárig még akármi lehet...
Ja, és repültem egy kicsit végre, bár csak szombaton, csak óbudán, de akkoris:)



De, megtaláltam, kiadták 2 éve, csak elbújt:)

Hamlet: Mert ha a nap melege férgeket növeszt a döglött kutyában, ahogy megcsókolja a döghúst-van magának lánya?
Polonius: Van, fenség.
Hamlet: Ne engedje ki a napra. Esetleg terhes lesz neki a napfény, ami másnak áldás, aztán viselheti-vigyázzon, barátom.

2 megjegyzés:

Rebeka írta...

Gyerek gyakrabban is írhatnál, unalmas perceimben olvasgatnám vitzes gondolataidat:))

Judit írta...

:)) ez igazán nice tőled, meg vagyok hatódva!