2008. szeptember 14., vasárnap

Nem mentem ki repülni, pedig egészen hiányzott még az óbudai akvárium is, de tartogatom a szabad kapacitásokat mondjuk csütörtökre.
Megvolt az első általam is kifejezetten élvezett családi vacsizás- de a lényeg, hogy nekik is nagyon jó volt, örültem. Azthiszem a Kutyaszoritóban-t utána csak a családunk egyik fele...
Megint gyúrtam egy kicsit a hatékony tanulás menetén, mert kicsit sok időt töltök másik dimenzikókban a papír fölött egy pontra meredve, de rájöttem h egy óra után szünet kell és nincs zenehallgatás.
Mondja meg nekem valaki, hogy miért álmodom a Ráccsal és a barátnőjével...ráadásul valami sivatagban.
Ezen kívül csak szeretnék melegebb helyre költözni, ennyi már teljesen elég volt az őszből.
Semmi extra, komolyan:)

4 megjegyzés:

Rebeka írta...

Húúúha, lehet, hogy jobb hanem is tudjuk miért álmodsz velük;)
Amúgy meg jer velünk Dolomitokba! Ott még a nap is sütni volt! Na?:))És lenne időnk pletyizni is!;)

Rebeka írta...

btw "hanem" helyett "ha nem" és "sütni volt" helyett "sütni fog"! Jeeeez, szétszóródtam kicsit:))

Judit írta...

:))
hát én isiben nyomom, de ha hazajöttél jó lenne már khm...személyesen is kontaktálódni!!! Lenne mit ;)

( a nap sütni volt szófordulatot majd megpróbálom érettségin, lehet h kapok sok plusz pontot nem?:p )

Rebeka írta...

:) Nyelvújítóként tuti pluszpont járna érte!
jójóóó, tuuudom, nemsokára személyesen kontaktálódunk és teljes kórképet alkotunk a világról! csak mint általában;))