2010. január 22., péntek

a teljesseg igenye nelkul:)

jojojooooo:)

kielveztem az internet es terero mentes elet minden elonyet, meg elegge kaotikus itt minden. a tajleirast inkabb a kepekre bizom majd (igyekszem), de nagyon pozitivan csalodtam (es a nap is sut:) heti egy szabadnapom van, csutortok, szoval igyekszem felfedezni a terepet.

az elso heten rengeteg eloadasra meg treningre jartunk, volt koztuk par kifejezetten erdekes es foleg hasznos, mert nagyon sok mindenre kell figyelni egyszerre, hogy segits valakinek, ugy kritizald, hogy komolyan is vegye es ne hergelje fel magat, raadasul alig ismernek, de kozben mindenkinek teljesen mas problemaja van, szoval egesz napos koncentracios gyakorlat reggeltol estig, mert ugye en sem ismerem oket, de nagyon elvezem.

egyelore ket lany (18) es egy fiu(20) van a hazban, ahol rajtam kivul meg ket srac dolgozik plusz ket no vezeti, osszesen kb 7 haz van, a mienk a legkisebb. igazabol eleg waldorfos a rendszer, csak kozben nincsenek tanaraid.

eleg nevetseges, de a legdurvabb onallosodas erzest a mosogep hasznalata valtotta ki:D

a kozosseg vicces, legalabb 7 fele kultura akcentusat, zeneit es filmjeit elvezhetem, egyelore leginkabb fozes, fazekassag, fafaragas es lovaglas orakra vagyok beosztva, ejszaka csend van, megint tudok olvasni, gyonyoru futo helyeket talaltam, semmi nem forgacsol szet, teljesen megnyugtato az egesz:)


(Carmanthershire, Rhandymwyn, Llandovery, ha jol emlekszem, de a wales-i nyelv kb. a gyuruk uraban a torpokehez hasonlo)

Nincsenek megjegyzések: