2009. december 31., csütörtök

bye bye baby

jajj, egy idei utolsó, kicsit elvette az élét a dolognak, hogy egyeseknél már 2010 van:)))

nem leszek igazságtalan és nem fogom anyázni az ideit (pedig mikor idekeveredtem még eléggé erre készültem), fogadalmaim sincsenek, sőt, a hajam sem rózsaszín:)

ettől függetlenül már jelentőssé tettem az eseményt, behergelődtem (01.09. 08:35 F2, 10:15 Heathrow), kiakadtam (hiányoztok) és beírtam a szociológiát B-tervnek.

Mindenkinek detoxikáló mentes ünneplést.

1 megjegyzés:

nad írta...

No detoxikáló, csak egy kis vérnek látszó lötty a tükrön, padlón és szőnyegen...CSAK A VIZUÁLIS EMLÉKEZÉS KEDVVÉÉRT!!!!
nademilyenjólisnézettazki!!!
Nagyon kellemes kis szilveszter lett belőle, jól éreztük h nem kell azt erőltetni...így volt tökéletes - még a taxihajkurászás is bejött... :)
És újabb köszönet a közreműködőknek!