2008. augusztus 31., vasárnap

Holnap iskolába kell mennem.
Holnaptól hét hónapig iskolába fogok járni.
Hála a jó égnek nem kell feltétlenül nyolcra, mert 13. os vagyok...de akkoris. Nem vagyok képes felfogni, de vége van a nyárnak, egyszerre volt kurva rövid és végtelenül hosszú. Olyan mintha egy évet öregedtem volna vagy nem is tudom...
Közben semmit nem felejtettem, holnap bemegyek és minden szag a régi, minden ember a régi, mintha ott folytatódna ahol abbahagytuk.
De.
Szilárd elhatározásom, hogy NEM hagyom a hullámokat összecsapni a fejem fölött (az éjszaka tanulás még nem az), NEM fogok kétségbeesve rohangálni (hisztizni ér, de ritkán) és NEM hagyom a napfénymentes létnek köszönhető erősen nyomott hanulatot eluralkodni magamon (tehát legalább egyszer el kell zúzni itthonról), mert akkor végem lesz jaj.
(Számon is lehet kérni rajtam)
Take it easy és valami antilustaság üzemmód lesz optimalizálva.
És most rendet rakok a szobámban, muhaha:)

Nincsenek megjegyzések: