2008. augusztus 4., hétfő

Hétvégén életemben először voltam utas tandemben (itt is köszi az ernyőt!) Balázzsal (VB), most már egészen biztosan tudom, hogy szeretnék vinni másokat magammal. Igazából majdnem ugyanúgy pörögtem, mint amikor egyedül tolom, csak közben annyira nem kötötte le a figyelmem, de gondolom aki nem repül egyébként annak nincsnek ilyen problémái. Igazából amennyire szeretek fent egyedül lenni, annyira jó amikor nem csak az ernyőmmel beszélhetek, meg tök tanulságos volt (66km).
Ma képtelen vagyok kimenni a napra mert eléggé kiütött, a következő projekt az Envy lesz, már alig várom, mondjuk szerdán Nyikomon... :)

Jobban belegondolva a repülésen (és ami hozzá tartozik) kívül semmi mást nem nagyon csináltam a nyáron és egyáltalán nem érzem, hogy kellett volna, pedig tavasszal elhatároztam, hogy fogok...hát nem kell ( jó, de, melózni).

Bertók Attila portré by Kollmann, szerintem tök érdekes, nem nagyon tudtam róla semmit.

Nincsenek megjegyzések: