2008. október 29., szerda

Itt a pánik, a töri baromira nem megy (én azthittem könnyen tanulok de tévedtem, olyan koncentrációs gyengeséggel rendelkezem mint egy 12 éves), most vagyok a felénél ( pihenek ooyeah) és asszem a honap éjszakám egy biosz füzet társasgában fog telni ( nem szeretek füzettel aludni basszus!) hozzátenném, hogy a matek és az angol még elő sem került a szoba sarkából, magyart elég jövő hétvégén bevágni...ja és komolyan sajnálom h nem találkoztunk (érintettekakiolvassa) bepótolom!
Tanulság: a szünet első négy napján nem kellett volna 30 óra alvást és ugyanennyi fetrengést bepótolnom, de basszus jó volt:)
Folyt. köv. megyek, vár a középkori francia királyság, muhaha

Jaa, és ma nyolckor keltem az útlevél miatt...hát...a képen egy 16 éves vigyorog (mi a szarért kell vihognom ha fényképeznek??!) , bár húgom szerint inkább egy mókuscickány, óigen...

Nincsenek megjegyzések: