2009. március 3., kedd

A cseberből vederbe kedves szófordulatom tökéletesen aktuális:)

Nyakamban az érettségi, 23-ától vizsgák, szombat nyelvvizsga, nincs ernyőm, yeeeeee...

Tegnap majdnem leszálltam véletlenül egy megállóval előbb...hazafelé, amit egyébként merev részegen, illetve csontig betépve sem tettem meg soha. Egyáltalán nem vicces mértékben vagyok dekoncentrált és képtelen vagyok kiszedni a zenét a fülemből. 

Igazából nincs nagyon mit tennem, az állapot erősen emlékeztet egy alaposan felrázott 2l-es szénsavas esetére, amit egy hirtelen mozdulattal óvatlanul kiszabadítanak a flakonból, utána pedig nagyon nehezen törlik fel.




"WITHYOU"








2 megjegyzés:

Rebeka írta...

nyugi, én épp a már kifolyt állapotban vagyok és nem találom a felmosórongyot... márha ez vígasztal;)
egy kalappal hétvégére!!!

Judit írta...

Jajte, ez egyáltalán nem vígasztal...szólj ha segítsek felmosni!
kösz:)