2010. február 4., csütörtök

hihetetlen, hogy meg egy ennyire emelkedett kozegben is kepes vagyok ilyen masnapos lenni:) tegnap a koreai sracot bucsuztattuk es a norveg lany hozott neki egy kis norveg tengeresz italt, ami nemileg a Becherovkara hasonlit...

nohat tulvagyok az elso rendes konfliktusokon is, a szervezes szinten eleg waldorfos (nem talalok ennel jobb kifejezest erre a tipusu benazasra) es mindenki eleg feszult es faradt volt a heten, szoval volt nehany ingerultebb szovaltas, de semmi komoly. kicsit valosagba visszateros erzes volt:)

a ket lanyunk vegre osszebaratkoztak, szoval remelem nem kell tobbet lelkiismeret furdalas kozepette utalnom oket... eleg nehez felulemelkedni valakinek a hulyesegen, ha teljesen nyilvanvaloan nem a fogyatekossaga miatt viselkedik szanalmasan, de kozben meg en vagyok a felnott, szoval igyekszem nem erzelmileg lereagalni a dolgot, de ezerszer konnyebb egy megallas nelkul sikitozo lannyal gyertyat ontogetni, mint nem felhuzni magam egy kislany nevelesi tanacsain, hogy isten nevet nem szaban kimondanunk az o jelenleteben... voltunk veluk kocsmazni, nagyon mokas volt realizalni, hogy mar semmin nem lepodok meg. teljesen normalisnak szamit, hogy valaki magaban beszel, enekel, visong, a karjat az egfele razva maszkal, kutyaugatast utanoz, iszonyatos vigyorral a fejen megprobal megpuszilni (...), vagy csak siman az asztalra csorgatja a nyalat. egyszeruen hozzajuk tartozik.

szombaton "ki tud a legizlestelenebbul feloltozni" buli lesz, ilyenen meg nem voltam.

megszerettem a folyosonkat. mar megismerem a szomszedaim kulonbozo ajtonyikorgasait es a labdobogasukat, szeretem hallgatni a gitarosok gyakorlasat (az egyik akusztikuson jatszik, gyonyoruen) es egesz jol szorakozom a bal oldali falon at beszurodo enekelgetes-futyureszes-csajenekkel kombinalt techno komplexumon:)

vicces, hogy megint teljes elszantsaggal dolgozom egy gyertyatarton, a szabadidomben es eszre sem veszem ha valaki bejon a szobaba, mikor olvasok:) mivel az osszes magyar nyelvu konyvet kivegeztem (...hatigen) szereztem egy galaxis utikalauzt angolul es a "norwegian wood" ot olvasom eppen.

Red Hot Chili Peppers-My Friends, kolcson laptop, Tea room, hazineni, ket macska egy kutya:D

Nincsenek megjegyzések: