2010. február 11., csütörtök

wow! hat ma olyan szikrazo napsutes volt, hogy csak na, direkt csutortokre, de valahogy nem az a teli sapatag, hanem valami a tel es a tavasz kozott...mindennek egeszen mas szine volt tole, szoval egy 5 oras csucsmeghoditassal unnepeltunk, igazabol ket csucsra is feljutottunk, bar a masodikat csak azert valaltuk be, mert eltevedtunk es ki kellett deriteni merre vagyunk... egy teremtett lelekkel nem talalkoztunk, csak a baranyok mindenhol. meg nagy csend es havas sziklak messze.

rohadtul szuksegem volt mar az erzesre, hogy senki nem beszel hozzam, senkire nem kell odafigyelnem, meghalgatnom, toleralnom es mosogatnom sem:)) nem mintha nem elveznem meg mindig, csak most lettem igazan faradt eloszor, koszonhetoen a heti 68 ora munkanak plusz orakra jaras, bar az eleg szorakoztato. volt egy harom napos trening megint, down's syndrom, attachment disorder es autism spectrum disorder, allati volt (plusz nemi Steiner es camphill tortenelem, de az is).
ettol fuggetlenul a legjobb a napi kapcsolatban leves, mindig ujabb es ujabb osszefuggesekre csodalkozom ra, raadasul hatalmas sikerelmeny megtanitani valakit a ketchupos flakon hasznalatara egy honap alatt. bar teny, hogy minden nap gyakoroltuk, gyanitom, hogy legszivesebben a reggelijere is ratenne:) ezen kivul felfedeztem, hogy mikor eloszor rajzoltam vele, csak figyelt erdeklodve (valaki mondtam, hogy szereti nezni), de mostanaban mar nem csak megfogja a kezem, hanem tok hatarozott vezeti is. egyedul meg egyaltalan nem allt neki, bar legalabb mar a ceruzat a kezeben tartja, ami sokkal jobb, mint amikor csak hangos "no pencil nooo" kisereteben lesoporte az asztalrol...

nagyon brutal tiszta eg volt mostanaban, nekialltam a csillagkepek alapos tanulanyozasanak, ugyanis Hezel, a helyi waldorf osanya (90) tanit ilyesmit, szoval kihasznalom a lehetoseget. a masik indok meg ha nem csinalok valami csendes koncentralos tevekenyseget minden nap, garantaltan megorulok, valoszinuleg mert a szabadidomben nem nagyon vagyok egyedul, amugy meg egyaltalan es erzelmileg teljes sivatagga lettem, tetezve ezt minimalis alvassal es a Control c. film megnezesevel (Joy Divison). viszont annak ellenere, hogy egyaltalan nem erzem otthon magam a szo teljes ertelmeben, az egyedulletet (mindenfele szorosabb kapcsolat hianyat) egeszen jol viselem. egyszeruen kiderult, hogy telnyleg jo tarsasaga vagyok magamnak:)

es most irany az All Inn

Nincsenek megjegyzések: