2010. február 25., csütörtök

teljes tultelitettseg az emlitesre melto dolgok teren, mint mindig. a mai trip egy nagyon sziklas-pafranyos madarrezervatumba es ban zajlott es mivel ha egyszer nekiallok kepeket csinalni, teljesen hasznavehetetlen kirandulo tars vagyok, eleg hamar feladtam. ami azt jelenti, hogy a legszebb helyeken soha nem csinalok kepeket, viszont ujra es ujra eszmeletlen ter es tajkep flasheket elek at. miert nem mondta nekem meg senki, hogy Wales gyonyoru?!

a hazunkban teljes a kaosz, stuff cserelgetes, ingerult hazvezetok, szar legkor. ez utobbi a legfarasztobb, egyertelmuen tobb enegriat pazaroltam az ebbol valo kimaradasra, mint a sok egyeb hasznos tevekenysegre, de igazabol megeri, ket erzelmileg totalisan instabil 18 eves lany mellett kb. a legjobb, amit tehettem, mert egybol atveszik a szar hangulatot, meg szerencsere a jot is.

tegnap halal faradtan Lost in translation, hat alig birtam bevonszolni magam az agyamba, nagyon hatasos volt az egesz, wow

most erkeztem el az esti beszelgetesek soran arra a pontra, hogy 10 perc a diakokrol, stb, es aztan barmi, kiveve coleg, hiaba van mindig valami fontos, egyszeruen mar megorulunk tole:) marmint ez egyaltalan nem azt jelenti, hogy osszessegeben nem elvezem, csak eleg intenziv.

semmi realis nincs ebben az egeszben, de kozben tok termeszetes...hogy pl most rontott be egy feldult arab co-worker, maximalisan destruktiv, utalom a kommunalis netszobakat:)

2 megjegyzés:

Mic írta...

Miert nem kerdezted? Felvilagositottalak volna :))

erdekesseg: Nekem tegnapelott Lost in translation, ezuttal vegig is neztem (multkor bealudtam), abszolut egyetertes:)

Irj, jelentkezz, mivan? Biztos nuku London? En vasarnapig maradok..
Na rohannam kell, kesesben vagyok :D -megyek Blue mts muhaha:) Kitartas!

h..... felesleges mondani:)

Judit írta...

nemar h kesesben:)) bocs h csak most, mindjart megmagyarazom...:)

igazabol tuti, hogy nem tudok csatlakozni, mert ma estetol Birmingham-ben leszek es vasarnap mar ide kene visszajonnom (lesz az hetfo-kedd, de egy kocsival vagyunk oten), szoval udvozlom Keses Mac-et es minnyar talalkozunk:))))