2010. március 12., péntek

szoval elnezest, a helyzet az, hogy egyszeruen nem volt idom, illetve mire lett volna, totalisan belazasodtam es a halalnak sincs kedve lazasan idesetalni...

mult csutortoki szabadnapom egyertelmuen a kedvenc, a co-worker car visszatereset egy napsuteses partmenti zuzassal unnepeltuk (annak ellenere, hogy a kormany totalisan jobbra van tekerve az egyenesben es a kuplung remiszto hangokat ad ki, de hat ugye ki kellet hasznalnunk, azota ismet padora kuldtek...), valahol Saundersfoot es Tenby kozott setaltunk a homokon vagy harom orat, en teljes esztetikai sokkban a lila sziklak es mindenfele rozsaszin meg kek kagylohej halmok hatasara, aztan Pembroke, kikotok meg vegre egy kis civilizacio (idegen emberek mindenhol, meg hazak, kicsit szokatlan volt:) igazabol egy hajo ellopasa es a nem visszafordulas felmerult utkozben, elegge elragado utazas flash volt. es hat teljesen megdobbento a kulonbseg, delies hazak es taj, vegtelen viz a nagy zold utan...

mindenkeppen emlitesre melto a teny, hogy raporogtunk a grillezesre a folyoparton es szereztunk hust a szomszedtol. eletemben eloszor mar a nyers hus latvanyatol teljesen belelkesedtem, a vegeredmeny pedig tenyleg zsenialis volt, hiaba a teny, hogy az allatka itt legeleszett meg nemreg. aztan ket nap mulva egy elfertozodott seb miatt belazasodtam es kaptam egy halom antibiotikumot, de mar jol vagyok, tegnap Carmanthen belvaros, tok kedves kis utcak vannak.
oszinten szolva egyaltalan nem bannek meg egy ilyen evet, bar igyekszem kerulni ezeket a temakat az ido nagyreszeben (sikeresen), a motivacio azert megszuletett.

Nincsenek megjegyzések: