2010. március 25., csütörtök

eloszor is realizaltam, hogy az agyamat tokeletesen a sajatomnak tekintem, ha a szobamat meg nem is. ezen kivul megtapasztaltam a zart kozossegek sotet oldalat, habar eleg jol hozzaedzodtem mar a pletykafeszkekhez ernyos kozegben:) probalok haladni a fazekas munkaimmal, de mostanaban leginkabb kialvatlan vagyok es "hasznaljuk ki mar csak ket hetem van" uzemmodban elvezem a helyzetet, tudvan, hogy ennek is siras lesz a vege. kicsit(baromira) idegesit a targyilagos hozzaallasom.

elegge raporogtem egy esetleges visszajovesre nyaron, elvezem a bevonodast a tanitasba, illetve az egesz munkaba, szoval nem csak szemelyes indokaim vezerelnek...nemtudoom, masreszrol meg elobb utobb ugyis tul kell lepnem mar megint valamin, ideje lenne hozzaszokni:)

(az ugyeletben alvas meg hat eleg melyre sikerult, a reggeli valtas ebresztett fel, szoval total egyertelmuen nem ebredtem volna fel semmifele maszkalasra...nem nyomasztott elegge a felelosseg)

Nincsenek megjegyzések: