2010. augusztus 31., kedd

gondoltam felteszem a mai képeket.
egyedül indultam be a városba, gyalog, olyan egy órás sétára tippeltem, két óra után kezdett gyanús lenni a dolog - persze eltévedtem, de óvatos körültekintéssel és stoppolással megoldódott a dolog. megnéztem a kevésbé puccos részeket, szimpatikus, hogy ennyire vegyesen elvannak a különböző rétegek, kultúrák egy ilyen nem túl nagy helyen. nagyjából a Spotty Dog Books and Ale könyveivel és további ott henyélőkkel töltöttem az időt, elég alaposan meggyőztek, hogy este kell visszamennem, mert ez itt a zenei csomópont.
a konklúzió nagyjából az volt, hogy a tetoválás utáni vágyam nem is hülyeség, (bár ezt nem az orosz bűnöző-tetoválások c. egyébként baromi nyomasztó könyv után állapítottam meg), illetve egy a design/decoration? kérdést boncolgató könyvvel is érdemben megismerkedtem. lehet, hogy ez pszichózis, de pontosan ellentétesen igazoltam magam, mint ahogy akartam (oké, egész hazaúton a szupermarketek manipultív hatását hallgattam).
kínos beszélgetésnek nézek elébe, mert tényleg nagyon kedves, odaadó pár a házunk vezetői...

Nincsenek megjegyzések: