2008. június 22., vasárnap

Na most egyszerre sír a szám meg nevet is: ordas volt tegnap ám, nagyon élveztem, szerintem életem legélvezetesebb repülése volt, (méltó úccsó repülés a summittal, valaki ráhajtott), mikor oda értem ahol eredetileg fürdeni akartam, végre sikerült kitekernem és totál bekattantam tőle, főleg mert elég reménytelenül éreztem magam előtte, kb tíz perce ott kavartam valami nullában és a csapattársam is elhullott.
Hazafelé meg teljes társadalomismereti kutatást végezhettem volna stoppolás közben, négy stoppal jutottam Szolnokig (volt ferrarisra festett bmw, meg 16 évesen házasodott romantikus hölgyemény, aggódó apuka és fogatlan zenész), onnan két román srác hozott be, ráadásul jófejek, bár az első kérdésük az volt, hogy miért szálltam be román autóba...
Ellenben most itthon ülhetek, bika az idő, és miért??! Mert retkes bizonyitványosztás van, ami anyám szerint iskolai nap, szerintem meg ezt ne ő döntse el, az én bizonyitványom vagymi...scheiße!!!! Ráadásul a horizonton valami 300-350 et írtak vitorlára, ez volt a 90 es napon is "mellesleg"...

Nincsenek megjegyzések: