2008. június 15., vasárnap

Éppen békésen punnyadok, mivel tegnap kicsit eldurvult a meccsnézés - konkrétan a Cactus Juice-ban kötöttünk ki (ahol még nem voltam de szerintem sokkal jobb, mint mondjuk a Morrison's) és az alkohol tűréshatárom 9/10 részét kihasználtam.
Tegnap előtt meg hosszasan keresgéltük Rebekával a Szimplát, nem a Kert-et, hanem a Kávézót (mint utóbb kiderült: a Kertész utcában van) , de nem találtam meg! Szerintem totálisan rossz sarkokon keresgéltük, de hihetetlen, hogy nem bírom megjegyezni az ilyesmit. Emőhöz menet legalább háromszor vesztem már el, pedig előtte vagy tízszer mentem oda vele!

2 megjegyzés:

Rebeka írta...

Nahát lányom! Miket olvasok itt;))
Amúgy meg kapsz egy térképet legközelebb tőlem a fontosabb helyekkel bejelölve:)))

Judit írta...

ez egy igazi anyai jótétemény lenne! :D