2008. június 30., hétfő


Hát, ez van.
Mármint az, hogy lemerült a varóm és a gps-em is ( miért nem cseréltem elemeeeeeeeeet?! tudom, megérdemlem, de fuck), ezért nem elfogadható a logom, pedig ez eddigi pályafutásom egyéni csúcsa, a fehér vonal ruler szerint 101km. Ami végülis 101-et jelent, szóval félhivatalosan megvan az első :D
Viszont nagyon jól összemelegedtem az Aspen2-vel ott a nagy csendben, még azt sem tudtam mennyi az idő, néha visszakapcsoltam a gps-t, jó messzire akartam lenni Debrecentől, egyébként sikerült is elkerülnöm, azért ilyen görbe az egész mert balra állandóan minden kék volt.
Az első tekerés alatt végig kellett tartanom magamban a lelket, hogy ugyan, dehogy fogok mindjárt lerohadni, simán ki lehet tekerni 150m-ről...az egész elindulást úgy ahogy van elcsesztem. Elkezdtem kitekerni, de nem voltam magasan, +200m, mögöttem Elek teker, de nem nagyon emelkedik, gondoltam, jóóó, ketten vagyunk, gyenge lift, de jó az idő, jólesz az. Csakhogy Elek nem így gondolta, mert elindult vissza, akkor én is, de nem értem volna már ki, szal inkább megint vissza a termikbe, közebn magasság elveszt, kissé lee oldal, na innentől jött a szenvedés, Eleknek, aki mégis visszajött már nem jutott semmi az aljából, szóval megint egyedül.

Innentől minden nem ernyős és minden nálam tapasztaltabb pilóta csak saját felelősségre olvasson tovább, mert nekem lelki szükséglet kiszakérteni az Aspent, de valószínüleg kevéssé élvezhető!

Aspen2 vs. Summit3: eddigi 3.5 óránk után kb. egyikre sem mondanám, hogy ezerszer jobb, igazából a Summitnak sokkal nehezebb a kupolája, tehát hegyre felfele nagyon érezni, meg szerintnem startnál is részben ezért sokkal jobb az Aspennel, vagy lehet, hogy nem ezért, de az biztos, hogy ez az ernyő sokkal jobban veszi a lapot hevederek szintjén amit rohadtul élveztem. Viszon sokkal puhább a fék, meg hosszabb is, ami egyelőre szar volt, bár mondjuk árnyaltabban működik az egész. Sokkal kevésbé lő előre, nem annyira dinamikus, de közben jobban érződik minden, szerintem gyorsítva is jobban siklik, és nem szeret annyira elcsúszni. Amikor sebessége gyűjt, fokozatosabban gyorsul és nem süllyed akkorát. Kicst olyan érzés volt, mintha közelebb lenne hozzám az egész. Az viszon idegesített, hogy fordulóban lassabb, de szerintem csak nem szoktam meg, mert közben meg sokkal szűkebb körön lehet vele laposan tekerni.
Folyt.köv. ha jobban kiismertem, szerintem voltak rázósabb részek, de valahogy stabilabb, vagy nekem volt könnyebb vezetni, de nem volt semmi csattogás...azért remélem lesz valami ordas idő, hogy kiderüljenek a dolgok:)
Két hetem van vele egyébként.

2 megjegyzés:

Rebeka írta...

Gyerek óriási vtál!! Nagyon büszke vok Rád!

Judit írta...

Köszi Anyaaa!! Aztán ha meggyógyulsz toljuk együtt az összes ribanccal:) Ha más nem legalább a hazastoppolás sokkal viccesebb lenne :p