2008. november 6., csütörtök

Alapvetően nem gondolom, hogy negatív lennék, de a tegnapi napom az ördögé volt, ha nem akkor meg neki adom:)
Felkelés hatkor, visszaalvás és aztán később ismét ébredés, begyógyult szemekkel plafonra meredés és álmos nyugalom egészen két másodpercig, amikor belélm nyilallt, hogy basszameg biosz szóbeli - kitámolygás, rendeskislány álruha öltése ( szemfestés, tekintettel a halványzöld arcszínemre, amit egy zombi is megirigyelhetett volna), magassarkúban busz után futás és telefon otthonhagyása.
Az angol írásbeli előtte pont arra volt jó, hogy felidegesítsem magam azon, hogy hiába vagyok kész az írással fél órával a vége előtt, nem mehetek ki. Mert csak. Utána biosz.
Igazából az egész csak azért érdekes, mert életemben nem szóbeliztem még, ellenben erre kapom az évvégi jegyem. Nulla visszajelzés, rezzenéstelen ábrázat: na majd most megmutatják, hogy az érettségin is kaphatok szemét kérdéseket.
De ezt eddig is tudtam, és hiába vagyok logikus, ha valamit nem vettünk át, akkor magamtól nem tudom. Hogy a koenzim-A a mitokondriumban képződik. Hihetetlen érdekes, de kurvára nem tudtam természetesen.
Szarul sikerült vizsga utáni dühroham és az emberiség hosszas gyalázása.

És mára csodák csodájára elmúlt: angoltanárok teljes lenyűgözése, bika biosz írásbeli és sárga levélkupacban fetrengés, színház (Katharina Blum elveszett tisztessége).
Hazafelé kaptam egy lelkes "mammamia, beautiful"-t, teljes hangerőn, miközben szüleim mögöttem sétáltak, mire anyám felelősségre vonta apámat, amiért nem törte le a pasi derekát. Apám nem törte le, csak gyanakvó arccal megkérdezte tőlem, hogy máskor is be szoktak-e szólni, szakadt tornacipőben például. Mert szerinte a szakadt nők genetikusan vonzóak, olyan mint amikor egy ősember elkapja a csajt és beviszi a barlangjába...ennyit a felelősségteljes apámról:)

3 megjegyzés:

Rebeka írta...

Wow, akkor már megy a magassarkúban mindentcsinálás is:)) good news:))

Judit írta...

megy bizony, már csak táncolni kéne megtanulnom:D

Rebeka írta...

óó, az elhanyagolható, lényeg, h szép legyél;))