2009. június 13., szombat

Hát, szomorúan jelentem, hogy kis vörös macskámat tegnap elütötte egy autó, kioltva ezzel rövid kis életét (két évet sem élt...). Most persze örülök, hogy nem volt ideje durván hozzámnőni.


A mai repülést nem kommentálom, elég sokat lelkiztem rajta (tőle) a leszállóban, de egyrészt ez van ( a lerohadás mindig kihozza az ember legrettenetesebb gondolatait), másrészt majd holnap.

Éppen Dénest (valami mezőn egy lemerülő mobillal a határ közelében) próbáljuk megtalálni a Google Earth koordinátáival, Adri a kocsiban, én a gép előtt:)

5 megjegyzés:

Emcsi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Emcsi írta...

A lerohadás mindannyiunknak kellőan fájdalmas tud lenni. Ezt csak egy siklóernyős értheti igazán. Szerintem semmi baj nincs, ha ilyenkor az ember jól kihisztizi magát!!! :)
Tudományosan kimutatták, hogy az olaszok azért élnek sokáig, mert jól kiordibálják magukat ha valami bajuk van, és nem belülről emésztik a lelküket. Szóval én támogatom a hisztit... :)))

Judit írta...

Egyetértésem, egészséges mennyiségben a hiszti kifejezetten hasznos:)

Judit írta...

Ja, és mi ez az eltávolított cucc itt?!

Emcsi írta...

Kijavítottam a helyesírási hibákat :)