2008. július 29., kedd

Először is: Boldog szülinapot Anyám!! :))

Ma nagyon érdekes dolgok történtek velem, ami ellensúlyozza az iszonyatos mennyiségű taknyot a fejemben...hihetetlen, 30 fokban, leszállás után semmit nem hallottam.
Szóval, reggel odajött egy ellenőr a villamoson, hogy ez túlméretezett csomag (a zsákom mármint) , én pedig reflexből ránéztem hitetlenkedő arcal és azt mondtam neki, hogy na ne hülyéskedjen már. Mire rájöttem, hogy ezt nem kellett volna tennem, elkezdett vigyorogni és szónélkül elment.

Ezek után végre kiderült ki volt a sárga Nova a csütörtöki teamben, és még ki is tekertem elsőre.
Sajnos innentől nem volt olyan szép a történet, azthittem nyugodtan mászkálhatok délfelé, mert nincs szél, de aztán mikor visszaindultam kiderült, hogy volt, persze akkor már full kék volt minden mögöttem, szóval nagyon nem láttam értelmét folytatni arra, kicsit mászkáltam Szekszárdnál aztán felhívtam a többieket fentről (ilyet még sosem), és ők már jöttek értem, szóval a hídhoz repültem.
Ez egyébként három órát vett igénybe:)
Sajnos ekkor a telefonom lemerült, szóval gondoltam simán besétálok az 51-re, japersze, 4km után vett fel egy ember, (basszus ha az M9 en felvesznek akkor akárhol) kölcsön adta a teloját és így mindent megoldott, pedig már nagyon kezdtem elveszettnek érezni magam, meg reménykedni, hogy a többieknek van annyi eszük, hogy hazamennek nélkülem.
Eléggé sajnálom a napot, mert jó volt az idő, de totál rosszfelé indultam eleve.
Elvileg ha mindig megpróbálom, akkor előbb vagy utóbb (sajnos gyanítom, hogy utóbb) egyszer tökre vissza fogok jutni, szóval holnap folyt. köv.
Tudom, hogy elfelejtettem valamit...basszus

3 megjegyzés:

Rebeka írta...

Thx Gyerek!;))

Judit írta...

Vannak rólunk igazi műalkotások a pg-n, Óbuda leszálló... :)

Rebeka írta...

Láttamláttam, de főleg rólad vannak;)