2008. július 27., vasárnap

Rinya lesz-->

UTÁÁÁLOK 30km-t repülni!!! Pont mire már egészen rákattanok, a földön találom magam a melegben és porban, fölöttem még él az idő....szörnyű. És az a baj, hogy nem tudom kivételesen hol csesztem el, mindig szoktam kb, de ma valahogy nem volt választásom, egy felhőm volt előttem, az szétesett fölöttem, lehet, hogy ott tudtam volna tovább tekerni ha...mindenesetre nem értem oda a következő cucchoz, nem sok hiányzott sajna. És az a baj, hogy múlthéten is ez volt, és kétszer ugyanúgy(oké, nagyon hasonlóan) elcseszni már bénázásnak számít:)

Mindenesetre megtaláltam életem első farmergatyáját, ami nem kicsit, nem nagy, nem túl világos és a húgomé. Egyelőre:) Hihetetlen, hogy nem képesek többféle emberlábra nadrágot csinálni és ha nem vagy szabvány akkor beszopod...Ennél már csak azt utálom jobban, hogy női cipőben ( nem sport, nem ms, sima mászkálós) nincs nagyon 41-nél nagyobb, pedig én még nem is vagyok egy zsiráf!

baszus, imádom ezt, már meg is nyugodtam

Nincsenek megjegyzések: