2009. április 1., szerda

Utánanéztem: április elseje nemzetközi esemény, rengeteg európai országban van régi hagyománya (1538!), az eredetéről elég sok különböző elmélet van, szóval ezt senki sem tudja pontosan:) Pár kemény szivatás történetét felleltem, de ezt remélem csak kitalálták:)

"Egy 1891-es adat szerint egy vidéki család öngyilkos lett, mert egyik ismerősük a haditörvényszék nevében írt állevelében adta hírül: katonai szolgálatot teljesítő fiukat halálra ítélték, mert elkopott a cipősarka. "


*
Egyébként itt a tavasz, amit én egy ordas torokfájással ünnepelek éppen, szóval egyelőre nem vethetem bele magam a fagyizásba (ha van olyan, hogy kedvenc édesség, akkor ez az). Mondjuk, ha nem fájna a torkom sem tehetném, mert a 80 tetejű ernyőmbe rohadtul nem fogok beleférni (ezt egyébként egy hónapja tudom, de valahogy nem tudatosodott bennem, hogy mit is jelent), ami elég súlyos alkoholmegvonást, stb.-t (legnagyobb szívás a hat után nem evős rész) jelent...egy túlterhelt ernyő rémképe elég jó motiváció:))
Húú, ez vérbeli csajrinya volt, yeah:D



Gotan Projekt


2 megjegyzés:

Rebeka írta...

de a hat után nem evés az tuti hatásos!:) próbáltam, bejött:)
jah és gotan project rulez!!!

Judit írta...

Hát rajta leszek rendesen én is:) Nem nézett ki jól (mondjuk ez semmit nem jelent), szal most tanulok, holnap meg nem tudom, egyelőre nincs ernyőm, de szerzek egyet remélem...

este:))