2009. április 6., hétfő

Valami alapjában el van cseszve a családi életemmel, de egyáltalán nem tudok rájönni, hogy pontosan mi az oka...egyszerre van durván lelkiismeret furdalásom és közben dühöngök. Soha nem kaphatok tiszta lapot, mindig ugyanaz, majdnem mindegy mit csinálok valójában. És közben csinálhatnám jobban, csak a köztes állapot fogalmát nem ismerik, meg a javuló tendencia fogalmát sem, a sarkitást annál inkább.
Soha nem fogom elfogadni az összes működési szabályzatot a lakásban,  szerintem ez nem reális. Nem értem, hogy miért így van ez kitalálva, miközben a legtöbb esetben csak a baj van belőle, és egy szülő ne vágja a gyereke fejéhez, hogy ő keresi a pénzt, mert legjobb tudomásom szerint ő szült és iratott gimnáziumba és nem tudok neki ezért folyamatosan hálátnyilvánitani.

Ha egy felnőtt nő széket csapkod a földhöz, úgy, hogy annak eltörik a lába, akkor teljesen jogos idiótának nevezni!

Be vagyok szarva  matek érettségitől, idén először egyenleteket oldottam meg itthon...bár ez nem tartozik ide annyira, csak érzem a gyűlő agressziót és keresem az okait. Egy hónap mire lesz ernyőm, az írásbelik első napja is egyben. Csak nézőpont kérdése, hogy mennyire távoli ez az időpont:)

Most lesz az, hogy végre veszek egy rohadt naptárat ( papírboltban egyelőre nem találtam...) és rendesen betervezem a fejtágitás menetét, a kurva mosogatásokat pedig fel fogom írni...és mivel a blogírás semmit nem ért, inkább lemegyek futni.


Nincsenek megjegyzések: