2009. február 1., vasárnap

A  tegnapi nap tömörítése:
Mass Destruction




Ezt pedig mindenkinek, aki nem repül ( vagy aki még nem látta), egyik kedvenc kisfilm: because


23:00
WTC, filmszemle, Tréfa by Gárdos Péter (Kosztolányi), sokkal rosszabbra számítottam -  nem mintha annyira képben lennék, de a Szamárköhögés életem egyik legnyomasztóbb élménye volt ( kicsi is voltam hozzá).
Szóval tetszett, leginkább az emberek benne (amúgy nem volt elég sötét nyomasztó a vége, de a legfiatalabb pap (Lengyel Tamás), aki egy vámpír filmbe is simán passzolt volna, nagyon jól játszott, de nekem sajnos a szexuális kisugárzása elnyomott pár dolgot ami idegesitett), érdekes volt, thx nagynénémnek, tőle a jegy.

Úgy egyébként meg azt érzem fel fogok robbani, ahogy kezdem megint összeszedni magam és így nem nagyon bírom a kényszerhelyzetet. Persze azért annyira nem vagyok kemény, semmi "nemárhogyénvelemezt" és pusztán dühből képes legyek kibújni  biztonságos de hideg barlangomból a szintén hideg és baromi lehangoló hétköznapokba.

As usual egyszerre akarok mindent:)



Nincsenek megjegyzések: