2009. január 31., szombat

Végre! Hosszas rágódás után úgy döntöttem, hogy a legelőnyösebb mind anyagilag, mind repülésileg, hosszú távra a skywalk team-be csatlakozni.
Ez azt jelenti, hogy (el sem hiszem) új ernyőm lesz! Basszus, egy Cayenne3.
Nagy mázlista vagyok,  csak az időn, a szerencsén és rajtam múlik mit repülünk nyáron, végre elkezdődik életem első tartós kapcsolata (egy ernyővel, de kezdetnek nem rossz). 

Tegnap piroskának öltözve romlottam, most várom a hóesést és kicsit elszorul a torkom, ha arra svájci pilótára gondolok, aki meghalt a VB-n: (http://www.nicolemclearn.com/). 

Ha valakinek van kedvenc német filmje, megoszthatná velem (Tom Tykwerből már kicsit sok), márciusban nyelvvizsga. 

A töri 4, magyar 5, matek 3, angol 5, biosz 5 a második körben. 

Mit csinálok, ha nem vesznek fel pszichológiára? B-terv kell.

Általános kedélyállapot: megkönnyebbült, lelkes, optimista és érzékeny(ke) :)

2 megjegyzés:

Rebeka írta...

wow, tehát megvan az igazi!:)cool, biztos tuti lesz!

Judit írta...

dúl a love, bár még nem találkoztunk:) kicsit rossz, hogy 80 a teteje(de az s-nek 100) szal mehetek futni:)
Csinálj sok képet kint!