2009. július 14., kedd

Elso munkaszuneti napommal egyutt megkezdtem a nyariszunetet veeegre:D

Az elmult par napban eleg jo sokan voltak, tehat eleg faradt is voltam, meg itt volt mind a harom unokatestverem, szoval volt beszelgetopartner minden mennyisegben, meg tok jo sor is, szoval reggel mindig keson keltem, ami miatt nem volt idom reggelizni es netezni sem...

A varost a heten megprobalom megnezni, mert eddig csak a koleszt sikerult alaposabban megismernem, az mondjuk tetszett:) A ponthatarokat termeszetesen meg nem tudom, meg azt sem, hogy pontosan mikor jon haza nagybatyam, mert vele megyek majd en is, mert hiaba van mar rohadtul repulhetnekem, ezt most nem hagyom ki.

Olyan erzesem van, mint aki megismert egy csomo uj embert, mikozben az ittlevok fele szuletesem ota ismer, csak a masik fele igazan uj - van egy meghivasom valami kicsi nemet varosba uj unoktesomtol, ahol allitolag rengetegen repulnek, muha:)

Arra jottem ra, hogy OK, szar ha nem alszom, meg minden reggel keles, de kicsit olyan elegedett erzes tolt el, hogy tessek, kesz, megcsinaltam, amit kellett, jol. Ilyet soha nem ereztem iskolaban... Azt mondjuk meg mindig nem dontottem el, hogy ha nem vesznek fel, akkor mi lesz, elegge szet vagyok esve, kb fogalmam sincs, hogy mit szeretnek, bar ettol egyaltalan nem erzem magam rosszul, csak tudom, hogy felig haza szeretnek menni, mert hianyolom a nepet, de ha hazamegyek, akkor lesz olyan akit innen hianyolok, eleg scheiße...es legyen mar valaki msn-en ha mar vegre vagyok:)))))

Nincsenek megjegyzések: