2009. július 17., péntek

hatalmas vihar tombol eppen, haza is jottem, gyonyoruen eltevedtem bringaval, harom oran at azt sem tudtam merre vagyok, csak mentem:)

a legmeghatarozobb dolgok az elmult harom hetben (nincs sorrend), nehogy elfelejtsem oket:

csalad, mint fogalom
munka, szinten
maro hianyerzet
nutella:)
magany
szex
michael jackson
dohanyzas
dülferstraße
"az emberi viselkedes"
kettos (vagy tobbes) erzelmek
umgangsprache
felelosseg:)


ez most csak azert jutott eszembe, mert belem nyilallt, hogy a kovetkezo hetemet nem kene itt eltoltenem, tekintettel a jogositvanyomra, szoval holnap vadaszok vmi jegyet, hogy legyen hamarabb...visszarangattak a foldre:)

2 megjegyzés:

Rebeka írta...

hamarabb?? akkor még tudunk csacsogni egyet?? jujdejóóóólenne!!!!!!!!!!:))

Judit írta...

mikor mesz te elfele?? en stoppolok majd, szal most rugalmas vagyok nagyon:)