2009. július 22., szerda

Tollwood, ahol 2 után nem voltak részegek, Yoda nézett rám a vécében, 28 napból 7 napon nem esett és ahol egy bögrét sikerült vennem három hét alatt (anyámnak).

az abszolút kedvenceim, kerekekkel a lábuk helyén


minimál jóidő

a nutellán kívül tényleg minden kaja bio volt



*

Beütött a teljes letargia, egy félresikerült gnómnak érzem magam, bár ezen nem segít az itt sírás sem mondjuk...
Csak egyszerüen tudni szeretném, hogy miért! Hogy alapvetően nem vagyok képes bizonyos dolgokra, vagy nem teszek értük eleget, mert korlátolt vagyok, vagy lusta, vagy csak simán gyökér?!
Hihetetlen! És élvezem, mikor csinálok valami (általában), meg alapvetően egy mázlista vagyok, de mindent sikerült elbénáznom.
És a KRESZ, meg a nyelvizsga, meg a biosz csak egy dolog, de a repüléssel is ez van, a szüleimmel is ez van, a hülye szerelmi életemmel is, saját magamon sem tudok segiteni, mert még mindig ott tartok, ahol 17 évesen, hogy az első reakcióm saját magam utálata...

El kéne költöznöm egy hatalmas hegyre, valami kunyhóba, remetének és szépen megtanulni, hogy egyedül is lehet békésen éldegélni saját magammal.

Valami okos ismerősöm kifejtette egyszer, hogy milyen jó is nekem, mert én ikrek vagyok és ezért jó társasága vagyok magamnak. Hatalmasat tévedett.

Igyekszem a sziú indiánokra gondolni és jó harcosként viselkedni:)

2 megjegyzés:

Rebeka írta...

ömm, mi történt kedd óta, h ilyeneket kell olvasnom???

Judit írta...

Meg is kaptam érte rendesen, este egy jó kis lelkizés után lefeküdtem aludni és a fejemre esett a polcról egy ordenátor virágcserép, úgy néztem ki, mint valami háborús sebesült, de megúsztam egy laza agyrázkódással.

Ne vegyem égi jelnek?:D