2009. július 1., szerda

Hihetetlen modon magamtol felebredtem, nem tudok visszaaludni, viszont leszakad a fejem a kialvatlansagtol...eddig eleg jol birtam az ejszakazast, de egy ido utan semmi jo nem szarmazik belole.

Ugyamugy meg nem olyan jo egyedul, de kozben jo erzes fuggetlenedni egy csomo mindentol erzelmileg, nemtudom mitol van ez, varom a penteket, hogy megint jojjon unokatesom szorakoztatni, addig fogamat osszeszoritva igyekszem nem megorulni a palacsintaktol.

Egyaltalan nincs honvagyam, nagyon jo, hogy minden mas es uj, viszont hianyoznak a kis barataim...

4 megjegyzés:

Rebeka írta...

Gyerek ha nem tudsz aludni írhatnál egy válaszregényt a regényemre:))

Emcsi írta...

Jahjah,
nekem is tudnak hiányozni az éjszakai szakértések az élet nagy kérdéseiről, mint pl. pasik és repülés. (Mondjuk itt be is zárul a téma, de létezik más lényeges? :) )

Judit írta...

nem kaptam olyant!!! miert nem?:)

az elet legfontosabb dolgai ketsegtelenul;)

Rebeka írta...

ööö, rossz címre küldtem volna? jajnemáá...na megnézem otthon!