2009. augusztus 16., vasárnap

Tegnap megnéztem a Hair-t ismét.
Senkit nem sikerült megfertőznöm (eddigi információim alapján), ma végre aludtam is éjszaka és a lázam is egészen lent van reggel óta, viszont meg kellett állapítanom , hogy rettenetesen nézek ki: kilógó bordák, hullafehér fej világító szemekkel, igazi zombi, nagyjából úgy is érzem magam, nagyon durván fárasztó ez! Most eléggé úgy néz ki, hogy elkezdett bennem normálisan működni az életösztön, értem ezalatt a meteo nézegetést, az evést és hogy nagyon idegesít az itthon fetrengés:)

Lehet, hogy azért lettem lázas, hogy aztán felszabadultan örülhessek, amikor végre nem vagyok az? Nem elég meggyőző indok:)



a lelkes bejegyzés 15:00 tájban felülírva újabb ordas belázasodás okán, bassszameg!!!!

3 megjegyzés:

Rebeka írta...

hát ez mostmár tényleg basszameg!!! én meg akartam allergiától nem látva emilt írni neked, de elszállt az is, bassza meg az is... asszem lassan ideje lesz elhagynom az országot, velem tartasz?:)

Judit írta...

mi történt arrafelé? felhőalapon is kijön az allergiád??

perszehogy el:) és azért inkább írj helyette egy rövidet, mert az is vmi, mailtakarooook:)

(lett még egy tünetem végre, elkezdtem hányni, yeah)

Emcsi írta...

Namostmár hagyjátok ezt abba lyányok, tessék meggyúgyulni, ez így nagyongáááz!!!