2010. június 7., hétfő

hiphiphurááá. soha többet nem érettségizem (még mindig nem tettem túl magam a tényen, hogy a vizsgáztató hölgy tényleg szarabbul beszélt angolul, mint én), az ünneplést remélem túlélem éjszaka az erdőben...

egy szerencsés bringavásár + kifutómodellek kombináció eredményeként az új alvázszámom BF 70601700 - superior speedster, piros. nem bántam az előrehozott szülinapot, sikerült majdnem szó szerint könnyekig meghatódnom (90km után szarrá égve is hülyén vigyorogtam hazafelé)...

durva periodicitásra lettem figyelmes az emberi létezés(em)ben. a belső töltésem megint teljesen új pályára került, egyszerre félelmetesen komplex és egyszerű, kényes egyensúly és elemi létezés - U+262F, mint mindig:)

a felnőttséget inkább kötném a 21-hez, mint a 18-hoz

2 megjegyzés:

Emcsi írta...

BOLDOGSZÜLINAPOT!!!! :))))

Judit írta...

:) köszönöm!

asszem nem állok neki azon elmélázni, hogy az előbb még éppen 18 lettem. megnyugtató, hogy egyre kevesebb dologra gondolok vissza némileg magamon megbotránkozva. sőt:)