2008. május 12., hétfő

Muahaha, tudom baszott jóidő volt, tudom mázlim is volt, de annyira nagykirályság érzés a 92, hogy csak na! Az eleje egy akkora brutál rávállalás volt, majdnem sétálhattam vissza a Dunapartról, természetesen a másik oldalon, de megsegítettek a termikek, és a srác akivel repültem, és az ernyőm, és köszönöm mindenkinek aki lelketöntött, és örült neki, és levitt!!! és odaadta a gps ét!!, és összeszedett!!, és felcsőrölt !!
A Mecsek gyönyörűűűűűűűű, hideg is volt, fárasztó is, de ezért repülök, hogy aztán örülhessek!
Ma láttam termiket! A zöld fű kirajzolta a közepét, egy nagy spirál forgott alattam, 150 en szopam éppen, de kiadta!! Kb 15 perbe telt mire megvolt, de megvolt, és a háromszög bonyolult dolog. Pedig én nem 100 at írtam ki mint egyesek.
Emő jóvoltából xc contest tag vagyok, itten vannak a logocskák, nagyon jó nézni a többiekét!! Najó nem aznap este de úgy egyébként.
Totál be vagyok kattanva, meg fáradt is vagyok, majd tisztázom a dolgokat holnap, meg le akarom írni a repülést is, hátha tanulságos.

3 megjegyzés:

Emcsi írta...

Hajrá kiscsaj, büszke vagyok rád!!! :)))

Emcsi írta...

jaaa, és coool ez a design, az most nagyon teccik!!!
u.i.: láttad, hogy lenyomott Zsu az xcontesten? Tök szomorú vok!!! :(
Sztem viszont együtt sikerülhet nekünk lenyomi őket, mert jól megy együtt a tekerés. Majd kitalálunk valami ultra jó kis 3szöget és akkor majd visszavágunk, ok? :)))

Judit írta...

Ari vagy!!! :)) És mi is tolunk egy bika 3 szöget, aztán lenyomod vele Zsut;) Ne szomorkodjáál addigsem!!:)