2008. május 17., szombat

Na ez a hét eddig eseménymentes volt, leszámítva az egysejtüeket, amiket a mikrószkóppal sikerült megnézegetni. Nagyon mókás kis papucsállatkák voltak.
Beszéltem Gombóccal, semmit nem mondott, kivéve, hogy ő tudja, hogy nem tőle akarok ernyőt venni, meg hogy addig nem mond árat amíg én nem mondok. Na erre mondtam h hááát, megnézem az Aspen2-t, mert azért a Maci visszavenné az Ozone-t ugyebár.
El is kérem tőle este. A Summitot annyiban szeretem, hogy könnyebb vele repülni, kényelmesebb, mint a Rush-al, pedig az a kategóriájában jobb szerintem, csakhát számít az a kis siklószámbeli különbség na. Viszont csak akkor veszem meg ha ultraolcsón odaadja, mert ha nem, és nekem tényleg rendesen rá kéne fizetnem még az Ozone árára pluszba, akkor tuti nem ezt az ernyőt venném meg. Ahoz azért nem elég jó asszem.
Kár, hogy azért annyira nem vágom ezeket a dolgokat, lehet hogy nem is kéne lecserélnem a Rusht?
Najó, ha minden kiderült folyt. köv.

Nincsenek megjegyzések: