2009. május 7., csütörtök

Angolon túl, nagyon könnyű volt -  kivéve egy hallgatást. Ellenben rohadt későn végeztünk, szóval a repülős terveimnek már ezért is lőttek, igyekszem nem túl nyitott és napfényes helyekre menni, mert én is idegrohamot fogok kapni mindjárt.

A HELL ivászattal sürgősen le kell állnom, mert már remegett a kezem tőle délelőtt, bár legalább nem bambultam írás helyett a papírt, valamit valamiért. Egyetemre ki kell találni valamit helyette. Az elkövetkezendő 4 napból 3 napon muszáj bioszoznom, ennek a kivitelezését a liga némileg akadályozza.

Igazából ma éreztem először azt, hogy f@szkivan az érettségivel, nem, persze, nem megoldhatatlan, de ha rendesen csinálja az ember akkor fárasztó, koncentrálni, koránkelni, stresszelni, tudni, hogy még egy hónap baszkodás és nem szabad tudomást venni a hidegfrontokról.

Szemét vagyok, írhattam volna egy csomó tegnapi tök jó dologról, hát nem tettem:)

2 megjegyzés:

Rebeka írta...

Hehe, várom majd a bejegyzéseket az egyetemi egy hónapos vizsgaidőszak alatt:)) Nyugííí, mostmár a felén túlvagy!!!

Judit írta...

:))) éniiis, azért csak jobb azzal szívni, amit az ember magának választott! Ma egyébként nagyon higgadtan és rendesen tanulok, szóval a hétvégén repülés, kedden meg minden mentális erősítésre szükségem lesz, akkor leszek a felén túl...és nagyon meg fogom ünnepelni utána:D