2009. május 24., vasárnap

Jóreggelt:)

A tegnapi repülés, ugyan nem lett 100 (~90, szerzek majd kábelt), de annyira belelkesített, hogy repülős bejegyzés jön:))
Nyikom, ordas szél, paráztatás a strarthelyen, valahogy nekem még nem sikerült beletörődnöm a nap elcseszésébe (tehát starta kész voltam órák óta), amikor végre kicsit bealmult. Egyből Csülök után vetettük magunkat, előttem négyen eltolták, haladtak előre, lassan emelkedtek, a starthelyen egész nyugi. Egészen addig volt nyugi, amíg be nem ültem a beülőbe és akkor jött az ordas tolatás, először csak kicsit volt gáz, aztán nagyon, mert már előttem volt a starthely - fülcsuk, gyorsító, egyhelyben állás, imádkozás, aztán végre elindultam, találtam egy bika 5-6os liftet, amivel felhőalapon utólértem a népesség dhv2-es részét, majdnem végig a Fördös-Képes párossal repültem (tök jó kis ernyőm van, simán toltam velük), a Mátra után teljesen kék volt, a végén a nagy baszkodásban nem értem őket be, de a Tisza-tó átrepülése alacsonyan nagyon jó elfoglaltság:)))

A szél nagyon erős volt, lehetett zúzni, volt ordas rázós felesős lift az elején,  később széttöredezett szar, szép egyenletes 0.3, 7-es süllyedés...a végén nem azt sajnáltam igazán, hogy lerohadtam hamarabb, hanem hogy nem repülhetek még egy órát. Jó volt visszarázódni, már hiányzott ez a fajta egyedüllét és a tudat, hogy tanultam egy csomót belőle.

Éppen esik. Mi lenne velünk repülés nélkül?:)



1 megjegyzés:

Judit írta...

elbasztam a logot, utálom magam érte kissé, megyek inkább éjszakábanyúlóan filmetnézni