2009. október 12., hétfő

Kezdek beletörődni az ősz létjogosultágába, pár óra kószálás a Börzsönyben aztán tessék...hát eszméletlen szép szinek és mély csönd. A nagy mérleg születésnapját ünnepeltük, abban mindig van valami nagyon mellbevágó spiritualitás - utálom ezt a szót egyébként, biztos mert túl sok mindenre használják, én meg azt szeretném, ha mindenki arra használná amire most gondolok, hogy teret kap egy csomó intuitív és pusztán érzelmi folyamat (izé), de nem kell őket más formába kényszeriteni:)

Reggel derült ki, hogy januárig itthonmaradásra vagyok itélve - az első pánikolás után profin lefuttattam a smmibajmegoldod, ennekismegvanazoka programot és megvilágosodtam, hogy a tervezés után egyből a B-tervezésnek kell következnie, lehet, hogy én még egy C-t is gyártok...

Menni akartam már, rohadtul, kiütni magam munkával, találkozni kis pörgéseimmel, megnyugodni, hogy semmi baj nincs velem...devandevan.

azért remélem egyszer megtanulom maradéktalanül levetkőzni ezt a szintű önutálatot, mert így nem lesznek tükrök a lakásomban...pedig alapból semmi bajom nem lenne velük:)

3 megjegyzés:

nad írta...

Tegnap nekem is meggyűlt a bajom a tükörrel. Reggel méginkább, most meg majd csukott szemmel megyek ki a mosdóba, jobb lesz az úgy...Szörnyű dolog amikor durva kötélhúzás folyik a racionalitás és az érzelmek között...
A racionalitás néha bedob egy kis dark dog-ot és akkor győz, de csak rövid időre sajnos...valójában vetélytársa sokkal erősebb nála.
Basszameg!!
Ezen csak rengeteg tudatos edzés segíthet...

Judit írta...

Béci célbaért:)

addig, amíg semmit nem bánsz meg utólag, a meggyőződést meg úgyis megérzed...most megpróbáltam valami pozitívat, de azthiszem úgyis tudod:D

nad írta...

és a kötélhúzás folytatódik...
holnaptól lehet h jön a betegszabi, mert a köhögés sem múlik, nagyon nem...