2008. április 10., csütörtök

@˘!#đ×$


Kezd baromira elegem lenni!!!!! Ma például azért nem mehettem repülni, (basszus, sírhatnékom volt mikor megláttam a kumókat) mert ugye be kellett mennem és leadnom azt a szart.
Szar alatt az évvégi munkám írásos részét értem. Namost, bementem, és a mai 6 órából pontosan 6- on nem csináltunk semmit. SEMMIT!!
Kilencedikes matekanyag az volt, meg kórus, meg egy kis tesi, amin a botmergimnasztika koreográfiát (LOL) kellett fejleszteni....Németen zenehallgatás, ámen.
Na most ennyi erővel húgommal is beküldhetem volna a cuccot (szart, stb.). És akkor akár repülhettem is volna, ami tényleg fontos. De ez még gimi, itt nincs választás, járjál be és cseszd el a napod, mert jönnek az igazolatlanok.Évvégére az összes igazolatlanom meg lesz, nehogy kárbavesszen egy is!! És majd csinálok koreográfiát miközben készülök az előadásra, nyílván minőségi lesz a sok energiától amit bele tudok fektetni, mint a matek évvégi jegy is. Mert ugye matek epochát is erre a két hétre kellett rakni, hiszen az mindenkinek fontos, és mindenki tanulna rá....ha nem lenne melllette az előadás. De nembaj, legalább lóghatok földrajzról. És most befejezem mert mennem kell, könyvtár-német kombináció lesz.

2 megjegyzés:

Emcsi írta...

Jude! Full erős volt a szél, ne izgulj máááá!!!! :) Szerintem ma csak a sólymok reppentek :D Vagy?!

Judit írta...

:D jóóó, most megnyugtattál. A nyuszis képedis nagggyyyon cukik!!