2008. április 13., vasárnap

metro

Reggel, Vértesszőlősre menet még békésen viccelődtünk, hogy betoljuk a reptérre, meg ilyesmi, és egyébként is ribanc SE majd újlakin beköszön, meg ilyenek. Ezek után totál oldalas szélben jól elcsesztem a startot, és eléggé be is durvult az idő, úgyhogy kettőig dekkoltam, kb 20-ad magammal. Teljes letargiám volt a holnapi előadás miatt, és a szar startom miatt is.
Annyian voltunk, mint egy jó Nyikomos napon! Kb olyan összetételben is, ott volt akinek kellett, meg annak is akit a legkevésbé akartam. Aztán, mikor kissé befordult a szél, kevés lelkesedéssel, de legalább szépen startoltam el és jól ki is tekertem a kishasadéknál, amit hosszas filozofálás előzött meg (jobbra vagy balra?), de aztán majdnem leszállóban kötöttem ki. Szerencsére elég magasan kiértem és egy buborék után, találtam egy rendes termiket és sity-sutty +500on ültem és éreztem végre otthon magam abban a hihetetlen fényben, na ekkor jöttek a többiek és ketten előre, ketten hátra hagytak el, én siklás helyett, lévén még nem voltam alapon, mentem kicsit előre, onnan felhő két erősebb maggal és indulás. Az első felhőről rástartoltam egy kisebbre, ami balra előre volt, és meglepő módon oda is értem! Onnan mégegy kisfelhő, azt elcsesztem és a velem repülő poison visszafordult sajnos, szóval egyedül kellett mennem.
Na itt jól elbaltáztam a tekerést, pont mint Egeden a múltkor, talán ezzel a másikat nézéssel, és Bicskénél sem sikerült kitekernem, elindultam a pálya mentén és a nagy emelkedő adta, talaj+ 200-ról visszamásztam és onnan még egy felhő adta, de itt jött az, hogy nem mertem átmenni a reptéren, nem értettem milyen szél fúj, és benne voltam a TMA-ban szerintem, szóval sebesen becéloztam a metrot és ott lespiráloztam. Nemtudom, hogy jó ötlet volt-e, lehet, hogy tovább kellet volna mennem D felé? Vagy nemtudom, nem voltam határozott, sőt...nem mertem bemenni Odvas felé már. Légvonalban 41km, Bicskével 43, két órát repültem, és szerintem 1.40 volt a táv. Remélem nem a holnapi szerecsémet repültem el, kéne az előadásra...bár...nem cserélném el :D

Nincsenek megjegyzések: