2008. április 21., hétfő


Basszus, most nagyot csalódtam! Hihetetlen, hogy emberek, akik fontosak nekünk, és én is azt hittem, hogy haverok vagyunk és nem is, mert csak hallgatóságnak vagyok jó, annak viszont kurvára. Konkrétan: Panda már itthon volt vasárnap, tudott egy helyet, ahol nice jóidő volt, de nem ez a lényeg, hanem az, hogy nem segített szakérteni, nem is szólt h hazajött és repülés van, vagy csak egy csá megvagyok választ... Nem akarom túldramatizálni a helyzetet, de akkoris. Szerdán azért megnézzük a népnevelést.
Ma voltak a nyolcadikos kiselőadások, Janka és Sári, nagyon érdekes volt, komolyan. Ja, és jelentem nem csak botmergimnasztikai, hanem euritmia koreorgáfia is kell, "picsába".
Mi a halál van már? Mindenkibe belebotlom!! Először Vértesszőlős, aztán meg Bosnyáktér, én meg csak nézek, hogy mi a szar. Komolyan mondom, ilyenkor megkérdőjelezem a saját értelmi képességeimet, komolyan, ezekkel? ezektől?:)

Nincsenek megjegyzések: