2008. december 24., szerda



boldog karácsonyt!




hmm... boldog karácsonyt!

Nekem jó volt, mert végre nem csak a kajáról lehetett beszélgetni a felnőtt népességgel, rossz, mert egyik unokabátyám sem jött haza.
Az egyikről tudtuk, ő kiment az angol barátnőjéhez, de a másik (a kedvencem, ha van ilyen) azt igérte hazajön Erdélyből (szintén bnő projekt). De nem jött, amit én megértek, bár hiányoltam, de a szülei nagyon kibuktak és egész este rá volt írva az arcukra, hogy bazzeg már olyan öregek vagyunk, hogy mindkét gyerek kirepült és nem is velük karácsonyoznak...

És közben rádöbbentem, hogy hátigen, 1 éves korom óta ismerem, de semmit nem tudok róla ( pontosabban nagyon sok mindent tudok, de nem azért mert beszéltünk róla, hanem mert ilyen régóta ismerem).

Kaptam szexi harisnyát és beütött a kellemetlen kötelességtudat a vizsgák miatt.

Nem alszom normálisan négy napja, ami érdekes, tekintve, hogy eddig akárhol el tudtam aludni szónélkül, redbullal, nappal, stb.


A népnek pedig olyan mikulás kell, amit megdughat.



Nincsenek megjegyzések: