2008. december 19., péntek

Csaaaa!!! Hat ezen a gepen irni egy szadista kinzas, de egyebkent istenkiraly a hely, ma a buszvezeto berakta maganak hangosan Timberlaket kozvetlenul miutan felpolirozta a kurvanagy Romolusos tetkojat a vadlijan, hihetetlen flugosak, minden kocsi megnyomva, a pasik lazan leszolitanak akarhol, de nem mint otthon hanem egybol elkeri a szamod!! Kb annyi mindent lattunk a 3 nap alatt, hogy el sem tudom meselni, mivel reggeltol estig maszkaltunk bent, este meg felszedtuk hat mikulast ( gorkorisat(, a Palatinus annyira szep volt a tornyos kumokkal h majdnem elbogtem magam, csinaltam rengeteg kepet majd azokkal beszamolok reszletesen. A szallas nagyon bika, most eppen egy ausztral csajjal es egy mexikoi pasival vagyunk (aki ronda es a viola raizgult( de volt egy loangelesi fiu is jofej...meg megegy ausztral, csendes. Szegenyek mindig elobb mennek aludni, sztem nagyra ertekelik mikor ejszaka megerkezunk, bar nem szoltak soha. A nap az sut ezerrel, mindenki rohadjon meg aki nem irt a violanak h boldog nevnapot, ezt uzeni (mar akire vonatkozik( de nem kell komolyan venni mert menstrua l
hehe. Mar keszseg szinten hasznalom a metrot es gyonyoruen karomkodom olaszul, micsoda meglepetes, sajnos baromira felfaztam es total beteg vagyok, de azert elvezem, eszmeletlen h akar merre kodorog az ember mindenhol gyonyoru epuleteket talal, nem csak a belvarosban, mind szep ppirosas narancs szinu aaaaa, na minnyar vege a netezesnek, majd irok ha leszek meg, meg v feltettem na kepeket, mindenkinek jo karacsonykeszulodest, nalam meg nem utott be a hangulat erdekes modon>D

3 megjegyzés:

Emcsi írta...

Örömmel látom jól szórakoztok! Ez az út nagy élmény lesz nektek!!
Puttana SE :)))

Rebeka írta...

Várjuk a nagy élménybeszámolót a mocskos részletekkel!:))

Judit írta...

:D Nagggyon jól, már itt is vagyok, fél hatra értünk haza és basszus hihetetlen, de a gyűrű felhajtótól számított négy stoppal (előtte buszoztunk) hazaértünk!!